piątek, 3 stycznia 2014

Dietetyczne sniadania/ Dietary Breakfast


http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/v/8/Darmowe_sniadania_uczniow_5487461.jpg

   Heeloo dzis menu sniadaniowe dla tych ktorzy chcieli by schudnac ale i nie tylko lubie zdrowe sniadania .Jestem osoba ktora wierzy w to ze nie trzeba sie glodzic aby schudnac ale nie tylko schudnac zeby nie przytyc i utrzymac wage mozemy pysznie jesc . Mam pare propozycji dla was na lekkie i pyszne sniadania :

1. kawa z mlekiem lub bez ,pelnoziarnista bulka lekko posmarowana maslem prawdziwym badz zwykla margaryna do chleba, ulubione warzywo (np pomidor,pare plasterkow ogorka badz zielona salata lisciasta) 2 cienkie plasterki szynki drobiowej maly banan lub inny owoc  szklanka wody niegazowanej

ok. 350 kcal

2.kawa z mlekiem lub bez, kromka chleba razowego  z maslem , wedlina papryka i plasterkiem pomidora pol szklanki mleka i 3 lyzki platkow musli badz zwyklach kukurydzianych (ja uwielbiam platki fitness jogurtowe)szklanka wody niegazowanej

ok.400 kcal

3.kawa z mlekiem lub bez , 10 dag a bialego chudego sera  z lyzeczka smietany ze szczypiorkiem lub rzodkiewka przyprawione sola i pieprzem do tego kromka chleba razowego koktajl z pol szklanki chudego mleka polowki banana i kiwi

ok.400 kcal

4.kawa z mlekiem lub bez,mala  buleczka salatka z warzyw( pomidor, papryka , ogorek wymieszac skladniki doprawic sola i pieprzem skropic oliwa z oliwek) ulubiony serek homogenizowany  woda niegazowana

ok. 400 kcal



5.kawa z mlekiem lub bez, platki kukurydziane 3 czubate lyzki z garscia rodzynek na szklance chudego mleka woda niegazowana

ok. 350 kcal

6.kawa z mlekiem lub bez, serek homogenizowany z 2 ulubionymi owocami  ( krojimy i wrzucamy do serka) 2 kromki chleba chrupkiego woda niegazowana
ok.350 kcal

7.kawa z mlekiem lub bez , buleczka pelnoziarnista z dwoma lyzeczkami dzemu i lyzeczka masla woda niegazowana
ok. 300 kcal

8.kawa z mlekiem lub bez, 2 jajka usmazone na lyzeczce masla doprawione sola i pieprzem , kromka chleba razowego woda niegazowana 1 szklanka
ok. 350 kcal

 http://www.inter-trade.pl/img/upload/others/owoce.pnghttp://www.tapeta-wieze-warzywa-roznorodne.na-pulpit.com/zdjecia/wieze-warzywa-roznorodne.jpeg
WAZNE: Sniadanie to najwazniejszy posilek dnia dlatego nigdy nie nalezy jego pominac. Sniadanie daje nam sile , nasz mozg moze sprawnie pracowac na najwyzszych obrotach no i do tego najszybszy metabolizm mamy zawsze rano . Nie jedzac sniadania robimy sobie wielka krzywde zarowno dla zdrowa jak i dla figury .


Heeloo menu breakfast area today for those who want to lose weight but not only I like healthy breakfasts . I have a few suggestions for you to light breakfasts :1 coffee with milk or without , bulka lightly smeared with butter margarine and habitually real bread , your favorite vegetables (eg tomato, a few slices of cucumber Be green leaf lettuces) and 2 thin slices of chicken ham small banana or other fruit glass of still water2.Coffe with milk or without , a slice of wholemeal bread with butter , pepper and slice wedlina tomato half a cup of milk and 3 tablespoons of muesli petals Be zwyklach corn ( I love fitness flakes , yogurt ) a glass of still water3.Coffe with milk or without , one quarter of white cheese lean teaspoon of sour cream with chives and radish seasoned with salt and pepper to this slice of wholemeal bread cocktail with half a glass of skim milk and a banana and kiwi halves4.Coffe with milk or without , a small bun with salad vegetables ( pomodor , peppers, cucumber mix ingredients Season with salt and pepper and drizzle with olive oil) favorite cream cheese still water5.Coffe with or without milk , cornflakes 3 heaped tablespoons of handfuls of raisins on a glass of skim milk still water6.Coffe with milk or without cream cheese with 2 favorite fruit ( krojimy and thrown into the cheese ) 2 slices of crispbread still water

IMPORTANT : Breakfast is the most important meal of why you should never skip it . Breakfast gives us strength , our brain can efficiently work on the highest speed and no to that we always have the fastest metabolism in the morning. Not eating fresh breakfasts we do a great disservice both to your health and for the figure.
Prześlij komentarz