poniedziałek, 28 kwietnia 2014

4 dosc dobre podklady kryjace

Hejka dziewczyny ! Dzis przedstawie wam 4 dosc dobre podklady kryjace . Narazie jedyne ktore lubie a testowalam ich dosc spora ilosc.Moze zaczne od ceny i najtanszego podkladu

1. Bedzie to Maybelline affinitone- pewnie wiekszosc was go zna ale musze o nim jeszcze raz napisac bo jest genialny i jak na taki dobry podklad to ma nawet dobra cene. Moze nie jest silnie kryjacy bardziej polecalabym go dla osob z mniejszymi pojedynczymi wypryskami. Ma fajna konsystecje taka bardziej lejista ale super rozprowadza sie na skorze .Ma dosc spora game kolorystyczna a jego cena wynosi od 15 do 30 zl w zaleznosci czy jest promocja w drogerii. Mozna go zdobyc bardzo latwo .Wiec warto wyprobowac.
2.Nastepny to podklad kryjacy z Pharmaceris- Dobry kryjacy podklad o lekkiej konsystencji, latwo sie z nim pracuje na skorze. Nie robi plam ani smug. Dosc dlugo trzyma sie na skorze. Nie zauwazylam aby uwidacznial skorki.Cenowo jest przystepny mozna go dostac w aptece za okolo 40 zl. Troche podobny jest do Vichy Dermablend.
 
3.Kolejnym podkladem jest Gosh . Lubie ten podklad ale uwaga aby lepiej kryl najlepiej go rozprowadzac na skorze palcami. Wczesniej bylam zle nastawiona do niego myslalam ze slabo kryje ale pozniej jak nalozylam podklad palcami to nawet niezle sie sprawowal i zakryl co trzeba. Z matowieniem rowniez dobrze sobie radzi .Jego trwalosc jest tez w miare ok . Cena tego podkladu wacha sie od 40 do 70 zl .Kupilam go w Hebe
 
4. Ostatni i zarazem moj ulubieniec kryjacy to Vichy Dermablend . Nie wazne co ktos by mi powiedzial na temat tego podkladu nie posluchalabym . Ja go uwielbiam . Bardzo dlugo trzyma sie na twarzy . Dobrze sie z nim pracuje. Pieknie sie wtapia w skore. Fajnie rowniez wygladza ta skore. 15 opal jest idealny do mojej jasnej karnacji.W aptece mozna go dostac za okolo 90 zl.

No kochane a wy moze polecicie mi jakies fajne podklady najlepiej kryjace jakie sa wasze ulubience jestem ciekawa? ! ;)



piątek, 25 kwietnia 2014

top 3 kremy na tradzik


Krem przeciwtradzikowy na dzien zwezajacy pory:

-zmatowienie cery dosc znaczne
-tradzik widocznie zmniejszony
-kremik lekko rozjasnia przebarwienia  dzieki czemu staja sie mniej widoczne
-zauwyzylam ze moja cera z dnia na dzien staje sie gladsza
-ma fajna konsystencje
-nie wysusza skory
-idealny na dzien pod makijaz
 -nie uczula
Bardzo go lubie jego cena to okolo 40 zl ale uwazam ze jest warty swojej ceny.  Bylam zle nastawiona do kosmetykow firmy Pharmaceris ale zdecydowanie zmienilam zdanie a sugerowalam sie opiniami innych lecz nie zaluje ze go wyprowalam i napewno do niego wroce

1 opakowanie uzywam od 2 miesiecy regularnie i narazie jeszcze sie nie skonczylo .Krem mozna dostac w aptece rowniez online.




Kolejnym moim ulubionym kremem jest krem Tolpa dermo face sebio -Matujacy krem korygujacy na dzien. Podobnie dziala jak krem pharmaceris . Tez go bardzo lubie zauwazylam duza zmiane stosujac go jakies ponad 2 miesiace temu ( widocznie zmatowil cere ,lekko zmniejszyl pory ,ma lekka bardzo fajna konsystencje,nie wysusza skory) lecz chcialam przetestowac czegos innego . Jedyna wada tego kremu jest to ze jest malo wydajny w ponad miesiac juz kremu nie bylo a cena jego jest zblizona do tego z pharmaceris koszt to ponad 30 zl .Dlatego jesli nasz budzet nie pozwala bysmy tak czesto kupowaly krem to wybierzcie lepiej ten z Pharmaceris .Krem zakupilam w Rossmanie jest on rowniez w aptece polaczonej z Hebe i w Superpharm jest latwo dostepny.

Teraz moze jakis krem na noc ! Moj ulubiony nie zastapiony
AA therapy tradzik nawilzajacy krem na noc- 

-dobrze nawilza i to bardzo wazne jesli stosujecie rozne srodki ktore wysuszaja wam skore

-nie uczula
-ma lekka konsystencje
-moja twarz jest przyjemna w dotyku
-w polaczeniu z mydlem siarkowym (mydlo siarkowe wysusza) zmniejszyl mi sie znacznie tradzik 
 -mysle ze jest dosc wydajny zbliza sie 2 miesiac a krem jest nadal
-cena to zaledwie 20 zl  (miewalam drozsze mniej skuteczne od tego )

 Kupilam go w aptece polaczonej z Hebe . Mozna go dostac w aptekach internetowych.Polecam jak najbardziej.

A wy macie jakies kremy godne polecenia jak narazie mam swoje 3 hity ale moze czegos wyprobuje . Piszcie !! buziaki

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Ciasto bydyniowo- krowkowe mojego autorstwa ;-)

Moji kochani juz po swietach ale nie zaszkodzi wrzucic jakis fajny przepis na ciasto ktore krolowalo u mnie na wielkanoc ;-)Jest naprawde bardzo dobre.


Skladniki:
Herbatniki czekoladowe lub normalne 200 g
Mala puszka masy krowkowej o smaku orzechowym
szklanka wiorek kokosowych
gotowa polewa czekoladowa lub cala gorzka czekolada(topimy nad para wodna )
2 budynie plus 100 ml mleka do wymieszania w szklance z maka
2 serki homogenizowanie
pol margaryny
1,5 szklanki cukru pudru
lyzka zelatyny
lyzka maki
pol litra mleka
  Sposob przygotowania:
Herbatniki rozkruszamy na mniejsze kawalki mieszamy lyzka z masa krowkowa i wiorkami kokosowymi. Wykladamy na okragla blache . Nastepnie mieszamy w pol szklanki mleka budyn wraz z maka i wlewamy do gotujacego mleka. Ugotowany budyn odstawiamy aby chwile ostygl.Topimy lyzke zelatyny z lyzka goracej wody . Do ostygnietego budyniu dodajemy  zelatyne,margaryne ,serki homogenizowane i cukier puder.  Wszystko razem miksujemy na gladka mase. Wykladamy na mase herbatnikowa i polewamy goraca  czekolada . Wstawiamy  do lodowki:-) Po 2 godzinach mozemy probowac .Smacznego ;-)

wtorek, 15 kwietnia 2014

kosmetyczny haul zakupowy COCOLITA.PL






revlon colorstay aqua mineral finishing powder
revlon photoready podklad
Dzisiaj przedstawiam wam moj maly haulik zakupowy ;D Ogolnie rzadko dziele sie z wami tym co kupilam bo rzadko sa to produkty godne polecenia. Dzisiaj jestem z moich zakupow bardzo zadowolona . Zakupy robilam w sklepie cocolita.pl . Przesylka niemal ze natychmiastowa . Produkty swietne dobrze zapakowane. A kosmetyki niemal ze idealne przynajmniej jak dla mnie jestem z nich naprawde zadowolona. A uwiezcie ze to u mnie rzadkosc wiekszosc drogeryjnych podkladow i cieni jak dla mnie sa nijakie i prawie niczym sie nie roznia od siebie. Jedynym moim ulubionym drogeryjnym podkladem  jest Maybelline affinitone.

1. Podklad revlon photoready odcien 02 vanilla- idealny jak dla mnie !
Ladnie sie stapia ze skora.
Nie robi efektu maski.
Dosc duzy wybor odcieni .
Lekko nawilza nie przesusza.
Pieknie rozswietla.
Dosc dlugo trzyma sie na twarzy w ciagu dnia.
Super sie naklada o wiele lepiej niz revlon colorstay.
W internecie jest tanszy niz w sklepie.  Zakupilam go za      33.90zl   w sklepie: 
http://cocolita.pl/revlon_podklad_photoready.html


2.Puder mineralny revlon colorastay aqua-
Fajnie matuje
Nie robi efektu maski
Dobrze udoskonala makijaz
Fajnie utrwala podklad
Twarz wyglada na rozpromieniona
lekko wygladza pory i zmarszczki
koszt w internecie    24.90zl 
http://cocolita.pl/Finishing_Powder_Aqua_Mineralny_puder_sypki_Translucent_01.html


3.Cienie vintage romance palette od sleek make up- pokochalam te cienie od pierwszego wejrzenia ;D Moze to nienormalne ale uwielbiam je . Dobrze sie nakladaja ,sa dosyc dobrze napigmentowane . Dlugo trzymaja sie na powiece. Idealne na randke ,impreze ale i na normalny dzien ;D Jak dla mnie sa najlepsze od wszystkich innych co ostatnio kupilam a uwiezcie bylo ich naprawde sporo ale o tym zrobie osobny post .
koszt w sklepie  internetowym to 37.49zl za 12 roznych kolorkow
http://cocolita.pl/sleek_makeup_vintage_romance_paleta_12_cieni.html


Uwielbiam takie dobre zakupy nienawidze wyrzucac pieniedzy w bloto a te produkty jak najbardziej polecam ;-)

sobota, 12 kwietnia 2014

sernik na zimno dwukolorowy idealny na wielkanocna uczte ;)

Moji drodzy witam was bardzo serdecznie. Ogolnie u mnie duzo nauki jakos rzadko tu bywam od jakiegos czasu .Dzisiaj pomyslalam ze wam cos jednak wkoncu napisze i mam dla was przepis na pyszniutki sernik na zimno . Ja go uwielbiam i smakuje mojemu chlopakowi baardzo ;)

skladniki 
1kg sera zmielonego  na sernik lub okolo 8 serkow homogenizowanych waniliowych
3 galaretki roznokolorowe( np cytrynowa jagodowa i truskawkowa)
okolo 200 g herbatnikow
2lyzki zelatyny
1,5 szklanki cukru pudru
1 smietanka 36 procent
wiorki kokosowe 200 g
ok. 150 g masla  prawdziwego
owoce z puszki ( brzoskwinie badz ananas)

 sposob przygotowania
Smietane 36 procent ubijamy . Do ubitej smietany dodajemy cukier i ser dokladnie miksujemy.3 galaretki rozpuszczamy osobno . Mase serowo smietanowa dzielimy na dwie czesci do dwoch roznych misek. Rozpuszczamy zelatyne.Do kazdej czesci dodajemy galaretki o roznych kolorach i po pol zelatyny i miksujemy. Trzecia wkladamy do lodowki aby troche stezala. Nastepnie rozkruszamy calkowicie herbatniki  dodajemy maslo i wiorki kokosowe. Wszystko mieszamy razem az powstanie nam taka herbatnikowa masa. Herbatnikowa masa wylepiamy blache. Wykladamy nastepnie mase smietanowo serowa najpierw jeden kolor masy nastepnie drugi . Na wierzch wykladamy owoce i na koniec wszystko zalewamy lekko stezalo galaretka.  Ciasto wkladamy do lodowki na minimum 2 godziny . SMACZNEGO ;)



niedziela, 6 kwietnia 2014

Samodzielne oczyszczanie twarzy jak to zrobic prosto i skutecznie bez wizyty u kosmetyczki ?

Witajcie moji kochani troszke was ostatnio zaniedbalam . Dzis bedzie post na temat dokladnego oczyszczenia twarzy  z zaskornikow .
Moji drodzy 3 proste zasady
Dokladna dezynfekcja rak  lub gumowe rekawiczki rowniez zdezynfekowane
Nie wyciskamy krost z trescia ropna
Wyciskac staramy sie jak najdelikatniej bez pozostawienia rany


krok 1 zmycie makijazu plynem micelarnym badz mleczkiem ( osobiscie uzywam  plyn micelarny z ziaji na bazie oliwy z oliwek)

krok 2 umycie twarzy ciepla woda z mydlem siarkowym lub ulubiona pianka badz zelem do mycia twarzy
krok 3 nastepnie  masuj twarz 3 minuty peelingiem odpowiednim do twojego typu skory
krok 4 zrob parowke z wrzacej  wody i 2 torebek rumianku pochyl sie nad miska zarzuc na glowe recznik i posiedz tak do czasu ile wytrzymasz minimum 5 min  
 krok5 zdezynfekuj rece plynem do dezynfekcji lub naloz lateksowe rekawiczki i rowniez je zdezynfekuj( plyny do dezynfekcji mozemy znalezc np w rosmannie carex koszt ok 10zl )
krok 6 przystepujemy do wyciskani staramy sie lekko wycisnac wagry nie cisniemy mocno i nie robimy sobie ran miejsce wycisniecia bedzie zaczerwienione ale nie powinno krwawic i nie moze zostac rana. Robimy to najdelikaniej jak potrafimy. W trakcie staramy sie rowniez zdezynfekowac przynajmniej jeszcze z 2 razy rece.Wazne jest rowniez lusterko powinno byc przynajmniej 3 razy powiekszajace .
krok 7 po oczyszczeniu nalezy twarz , miejsca wyciskania przetrzec tonikiem antybakteryjnym
krok 8 nastepnie nakladamy maske zwezajaca pory  na okolo 15 min po czym splukujemy dokladnie zimna woda.Polecam maske z ziaji pro za okolo 20 zl lub w rossmannie znajdziecie fajne maseczki z AA badz innych firm. Osuszamy twarz recznikiem.


krok 9 wklepujemy krem nawilzajacy osobiscie po takim domowym zabiegu uzywam rowniez kremu z ziaji oliwkowy badz aloesowy dobrze lagodzi podrazniona skore. I dajemy skorze odpoczac.

Taki zabieg powtarzaj raz na jakis czas  np raz na miesiac czesciej uzywaj masek oczyszczajacych .

Robmy takie zabiegi tylko wtedy gdy nie musimy sie malowac . Beda bardziej skuteczne i damy skorze troche odpoczac. Najlepsze sa np niedziele gdy nie pracujecie badz wolne wieczory.