Przejdź do głównej zawartości

4 dosc dobre podklady kryjace

Hejka dziewczyny ! Dzis przedstawie wam 4 dosc dobre podklady kryjace . Narazie jedyne ktore lubie a testowalam ich dosc spora ilosc.Moze zaczne od ceny i najtanszego podkladu

1. Bedzie to Maybelline affinitone- pewnie wiekszosc was go zna ale musze o nim jeszcze raz napisac bo jest genialny i jak na taki dobry podklad to ma nawet dobra cene. Moze nie jest silnie kryjacy bardziej polecalabym go dla osob z mniejszymi pojedynczymi wypryskami. Ma fajna konsystecje taka bardziej lejista ale super rozprowadza sie na skorze .Ma dosc spora game kolorystyczna a jego cena wynosi od 15 do 30 zl w zaleznosci czy jest promocja w drogerii. Mozna go zdobyc bardzo latwo .Wiec warto wyprobowac.
2.Nastepny to podklad kryjacy z Pharmaceris- Dobry kryjacy podklad o lekkiej konsystencji, latwo sie z nim pracuje na skorze. Nie robi plam ani smug. Dosc dlugo trzyma sie na skorze. Nie zauwazylam aby uwidacznial skorki.Cenowo jest przystepny mozna go dostac w aptece za okolo 40 zl. Troche podobny jest do Vichy Dermablend.
 
3.Kolejnym podkladem jest Gosh . Lubie ten podklad ale uwaga aby lepiej kryl najlepiej go rozprowadzac na skorze palcami. Wczesniej bylam zle nastawiona do niego myslalam ze slabo kryje ale pozniej jak nalozylam podklad palcami to nawet niezle sie sprawowal i zakryl co trzeba. Z matowieniem rowniez dobrze sobie radzi .Jego trwalosc jest tez w miare ok . Cena tego podkladu wacha sie od 40 do 70 zl .Kupilam go w Hebe
 
4. Ostatni i zarazem moj ulubieniec kryjacy to Vichy Dermablend . Nie wazne co ktos by mi powiedzial na temat tego podkladu nie posluchalabym . Ja go uwielbiam . Bardzo dlugo trzyma sie na twarzy . Dobrze sie z nim pracuje. Pieknie sie wtapia w skore. Fajnie rowniez wygladza ta skore. 15 opal jest idealny do mojej jasnej karnacji.W aptece mozna go dostac za okolo 90 zl.

No kochane a wy moze polecicie mi jakies fajne podklady najlepiej kryjace jakie sa wasze ulubience jestem ciekawa? ! ;)



Komentarze

Dla mnie super podkladem byl podklad firmy BIOTHERMA, ostatnio uzywalam Yves Rocher, zuzylam kilka opakowan, ale ten obecny okazuje sie za tlusty, cos musialo zmienic sie w jego skladzie. Jestem wlasnie w trakcie poszukiwan dobrego podkladu i moze skusze sie na ten VICHY polecany przez Ciebie. Dziekuje za polecenie Iwonko. Pozdrawim Cie serdecznie i zycze milego tygodnia:):)

www.elisabeth-brzeski.blogspot.com
Miałam tylko affinitone i nie byłam zadowolona,brzydko ścierał się z twarzy :)
Pozdrawiam
Lilly Marlenne pisze…
miałam 1,2 i 4. Żaden z nich nie trzymał się długo na skórze. Pharmaceris, to trzymał się godzinę. Świeciłam się pod tym, jak psu jajca. Krył dobrze, ale na krótko. Dermablend - wspaniałe krycie, ale maska, bo najjaśniejszy kolor był bardzo blady i nie wyglądałam z nim naturalnie. Też bardzo szybko się warzył, w ogóle się nie wchłaniał. Maybelline wydawał się w porządku, ale z kolei nie krył wcale. Nie wiem, dlaczego u mnie tak, a nie inaczej. Nie mam wcale mega tłustej skóry. Moim problemem są raczej blizny potrądzikowe. Od dwóch lat jestem wierna Revlonovi Colorstay i
ŻADEN z dotychczasowych moich podkładowych problemów tu nie występuje :(
PaulinowyBlog pisze…
używałam wszystkich oprócz gosha i ciągle powracam do pharmaceris dziś własnie kupiłam go :)
Agata Tomalla pisze…
Z tej 4 miałam pierwszy i u mnie nie spisał się..
IN & OUT pisze…
bardzo lubie poklad z meybelina:D
http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/arcobaleno.html
ilonazakrzewska pisze…
To wspolczuje ;( u mnie za to Revlon colorstay tak ciezko rozprowadza sie na skorze ze szok!! ale kazdemu co innego lezy
ilonazakrzewska pisze…
Prosze sie skusic bardzo fajny jest ;)
ilonazakrzewska pisze…
Szkoda bo jak dla mnie rewelka ale to zalezy od stanu skory i rodzaju przedewszystkim warto szukac swojego idealu bo podklad to druga skora ;)
ilonazakrzewska pisze…
ojj tak Pharmaceris wart grzechu jest ;)
lamodalena pisze…
tych nie używałam :)

http://lamodalena.blogspot.com/
Anonimowy pisze…
ja też jestem za produktami z Vichy.Podkład jest świetny!
Meerylis pisze…
Ja korzystałam z ostatniego i powiem, że nie można na niego narzekać ;)
obserwuję + liczę na rewanż :*:)
marlensss.blogspot.com
oczynamode pisze…
Spotkałam się z dobrymi opiniami na temat tych podkładów Pharmaceris
Maria Mackiewicz pisze…
Ja mam szczęście i używam raczej tylko średnio i słabo kryjących :))
używałam ten pierwszy, naprawdę polecam :)
Unknown pisze…
nie mialam zadnego. moja buzia osttanio jest coraz ladniejsza wiec nie potrzebuje takiego mocnego krycia
Karolina pisze…
muszę sobie właśnie niegługo kupić nowy podklad :) może na któryś z tych się skuszę :)
Nie używam jeszcze regularnie podkładów. Podbieram mamie :) Klikniesz w link w ostatnim poście? Może obserwacja? Serdecznie zapraszam.

http://lekcjamody.blogspot.com/
muszę sobie w końcu kupić ten z Pharmaceris - tyle o nim już dobrego słyszałam ;)
żadnego z nich nie miałam ale jak już bym się miała zdecydowac to był by chyba ostatni :)
Unknown pisze…
Ilonka chyba na szybko pisałaś tą notkę, bo pozjadałaś wszystkie ogonki w polskich znakach ;) A post jest ciekawy, pozdrawiam!
ilonazakrzewska pisze…
Mam niemiecka klawiature wiec ciezko mi pisac polskimi znakami hehe ;)

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs