piątek, 31 stycznia 2014

Dress Flowers New Outfit

Hej wszystkim ;) Nabiegalam sie dzisiaj po Opolu ze ohoho ;D Duzo spraw do zalatwienia mialam . Wszystko uklada sie u mnie bardzo dobrze ,niedlugo zaczyna sie ostre zakuwanie . Dzisiaj to bylo okropnie zimno ale na dole przedstawie wam lekka sukienke na lato ;D Uwielbiam lato tylko czekam kiedy nadejdzie i bedzie mozna pojechac nad morze poopalac sie, popluskac sie w wodzie ;) Zimo odejdz! ;) 
Hi everyone ;) I go August today after Opole with ohoho: D Many things I had to settle the. Everything impact with me very well, soon begins to crisp crimping. Today it was freezing cold but at the bottom I present to you a light dress for the summer: D I love summer just waiting for when it arrives and it will go to the ocean can soak up the sun, splash in the water;) Winter go away;)
   Dress -Primark, Shoes-Jumex,Whirlpool necklace bracelet  earings-Libia in Africa shop














czwartek, 30 stycznia 2014

I loVe RED AND BLUE !

Kochani porobilam pare zdjec ubioru w ktory dzisiaj bylam ubrana ;) Czesto lacze niebieski z czerwonym uwielbiam te kolory sa zywe i jak dla mnie doskonale ;)




jacket h&m,tshirt-e-pulsm,shoes-Bershka,pants-primark,earings-six,ring-primark,necklace-diva,


Juz w Polsce ;D New outfit

Witajcie kochani juz jestem w Polsce oj dluga mialam podroz ! Jakos zlecialo . Strasznie tutaj zimno w Niemczech bylo o wiele cieplej! Jak jechalismy az szyba nam zamarzla po drodze ;) Co u was slychac ? Dzisiaj dodaje pare skromnych fotek i lece na miasto oraz do szkoly ;) . Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Hi folks I'm already in Poland, oh, I had a long journey! Somehow flew. Terribly cold here in Germany was much warmer! As we took on the glass we froze on the way;) how are you? Today, adds a few modest photos. I greet all welcome
sweater-C&A, leggins-Primark,necklace-Diva,ring-Diva,earings-Six,shoes-Jumex



wtorek, 28 stycznia 2014

black and white!

Juz pozno jutro czeka mnie dluga podroz do Polski prawie 10 godzin autem omg!;DJutro wkoncu zobacze mojego kochanego piesia Koksa najukochanszy pies na swiecie aaa bedzie sie cieszyl jak szalony jak mnie zobaczy zawsze mu cos przywoze dobrego ;D Kochani dodaje zdjecia z dziesiejszego spaceru ;) Zycze wam milego wieczorku Dobranoc ;****
 Already late tomorrow I will have a long journey to the Polish almost 10 hours by car omg!; D Tomorrow finally see my beloved pedestrians Coke beloved dog in the world aaa will enjoy as crazy as I always see him Imports something good: D Dear added pics of day walking; ) I wish you have a nice soiree Goodnight; ****







                 Skirt-Primark,  /Sweater-Primark, /shoes-Lasocki,/ring-six/coat-Carry/schal-C&A

Haul zakupowy +Plaskie buty Vs obcas,szpilka

Witajcie uff . ale mialam meczacy dzien wczoraj! Przelazilam mnostwo sklepow mialam zamiar kupic sobie cos do ubrania poszukiwalam jakis fajnych spodni lecz niestety same wielkie rozmiary albo poprostu nic mi sie nie podobalo . Kupilam pare drobiazgow. Jeden drobiazg troche drozszy czyli kolczyki zlote z kamieniem serduszka amor kosztowaly mnie 70 euro( ok.280 zl ) ale slodkie sa ;)
 Welcome phew. but I had a tiring day yesterday! I had plenty of shops. I going to buy myself something to wear was looking for some cool pants but unfortunately the same great sizes or just anything I did not like. I bought a few things. A little bit more expensive golden earrings which cost the amor me 70 euros but are sweet;)
Nastepnie poszlam do sklepu z bizuteria Six i zakupilam bransoletke ktora odrazu rzucila mi sie w oczy ;Ddokladnie mowa o mnie Bad Girl bedzie pasowala do jakiejs luzackiej stylizacji albo niegrzecznej ;)
 Then I went to the store and bought jewelery bracelet Six My favorite immediately threw me in August in the eye; Dtalking about me Bad Girl will fit back to a loose fit styling or naughty;)

Po wyjciu z Six oczywiscie musialam zajsc do Yves Roche i do Douglasa oraz Rossmana zakupilam sobie odzywke i suchy szampon do wlosow Swiss o .par z olejem arganowym ktora wczesniej juz uzywalam lecz mi sie skonczyla wloski sa fajne i miekkie po niej szczegolnie polecam dla osob z przesuszonymi wlosami lub ktore ciezko rozczesac.Odzywka kosztowala mnie 2,50 w Rossmanie czyli jakies 10 zl . Suchy szamon do wlosow swiss o.par kosztowal mnie 3 euro (ok.12zl) uwazam ze jest najlepszy gdyz nie zostawia bialych plam na wlosach tylko poprostu je odswieza.  W douglasie zakupilam sobie mydelko by Victory &bubbuls z oliwka nawilzajaca dla rak przesuszonych .Mydelko ladnie pachnie i nawilza dlonie  potrzebowalam wlasnie takiego gdyz moje dlonie sa bardzo przesuszone szczegolnie gdy myje rece zwyklym mydlem .Kosztowalo mnie 5 euro czyli jakies 20 zl .W Yves Roche upatrzylam sobie mleczko Pure Camille do zmywania makijazu twarzy i oczu z rumiankiem do kazdego typu cery a w szczegolnosci dla cery wrazliwej . Gdyz wlasnie rumianek ma wlasciwosci lagodzace. Byla promocja wiec Mleczko kosztowalo mnie 2,50 euro czyli 10 zl okolo.Poszlam pozniej do apteki po moje ulubione witaminy ktore stawiaja mnie na nogi zawieraja megnez ,  potas i witaminy . Frubiase sport o smaku owocow lesnych cena za 2 opakowania to 10 euro (40 zl). Na koniec do Reala tam zakupilam sobie noze (koszt 19.90 euro) gdyz potrzebuje jakies lepsze do krojenia warzyw miesa.. ;) i oczywiscie pogrzeszylam kupujac slodycze ktorym nie moglam sie oprzec nie wiem czemu ale na slodycze nigdy nie zaluje pieniedzy a jak mam sobie kupic cos zdrowszego to mi zal ;D Ciastka milka 2 euro x2 plus kinder bueno i bruschetta o smaku pomidorowym takie male chlebki pychotka  xd Lacznie okolo 10 euro wydalam na slodycze .
After removal from Six course I had to get to Yves Roche and the Douglas and Rossman bought a conditioner and shampoo to dry hair with a Swiss . Pairs of argan oil which has been previously used to use but me has ended Italian are cool and soft after her especially recommended for people with search or hairs that are hard rozczesac.Balsam for hairs costed me 2.50 in Rossman in around 10 zl. shampoo  dryer cost the Swiss o.par me 3 euros ( ok.12zl ) you think is the best because of white leaves no stain on our hair but it just refreshes . In Douglas bought a soap to Victory & bubbuls with olive moisturizing for cancer desiccated . Soap nicely smells and moisturizes hands I needed just such because my hands are very desiccated especially when washing hands plain soap and water. Cost me 5 euros or have any 20 zl. At Yves Roche stalked a lotion Pure Camille washing face and eye makeup with chamomile for every skin type and particularly the for Sensitive skin . Just because chamomile is soothing . So was the promotion of milk cost me 2.50 euros or £ 10 okolo.Poszlam later to the pharmacy to get my favorite vitamin which put me on my feet contain megnez , potassium and vitamins. Frubiase sport of forest fruit flavor price for 2 packs is 10 euros ( £ 40 ) . At the end of the Real there bought a knives (cost 19.90 euros) because needs have any better for chopping vegetables meat .. ;) And of course bad girl buying sweets which he could not resist I do not know why but for sweets never regret the money and how I have come to buy something healthier is a sign to me : D Cakes milk 2 euro x2 plus kinder bueno and bruschetta tomato flavored breads such small xD Altogether about 10 euros expel for sweets .


Na koniec mam do was pytanie gdyz jestem ciekawa odpowiedzi . W jakich butach lubicie chodzic najczesciej? Na plaskiej podeszwie czy obcasie lub szpilce?
At the end I have a question for you because I'm curious response. In what shoes do you like to walk most often? Flats or heels or pin?

Pozdrowionka i buziaki ;***                KISS

poniedziałek, 27 stycznia 2014

WALLOP STYLE

hello ;) Co u was ? Ja niedawno wstalam . Potem niestety nauka i chyba pojde na male zakupy z moim Patrykiem cos moze mi doradzi chociaz wiecie faceci nienawidza chodzic po sklepach lepiej pojsc z kolezanka albo sama na spokojenie a jeszcze lepiej zamowic w necie ;) Nie wiem jak jest z waszymi facetami ale moj to dostaje szalu w sklepie hehe xd Ja uwielbiam zakupy ale jak wiekszosc kobiet . Pozniej porobie zdjecia i pokaze co ciekawego udalo mi sie zlowic ;)
buziaki ( ps . na dole dodaje zdjecia z ostatniej sesji)


 hello;) How are you? I recently I got up. Then, unfortunately, science, and I think I'll go on a small shopping with my Patrick cos I can advise though you know guys hate to walk around the shops better to go with a friend or alone on a calm and even better order a on the net;) I do not know how it is with your guys but it gets my scarf shop hehe xD I love shopping but like most women. Later  photos and will show what fun I managed to catch and listen to my cover ;)

Kisses (ps. at the bottom adds the following pics from last session)













Jacket-TallyWeijl ,/Pants-New Yorker /shoes-Lasocki/necklace-YvesRoche/metallic gold t.shirt-Sava Paris

niedziela, 26 stycznia 2014

Krata Trend 2014?

Witajcie kochani! Dziekuje za wasze komentarze jestescie moja motywacja! Dzisiaj stylizacja z krata ;) Ostatnio na wyprzedazach w Primarku zakupilam sobie spodnie i koszule kraciasta i powiem wam ze uwielbiam w nich chodzic i w koszuli rowniez . Podobaja wam sie kraciaste wzory?
 Welcome dear! Thank you for your comments you are my motivation! Today, the styling of the grille;) Recently on clearance sales at Primark bought a plaid trousers and shirts and I will tell you with love in their walk and a shirt also. You like the checkered patterns?





                   Shirt-Primark /Pants-Primark /Shoes -Primark / earings-Six /ring-Primark/necklace-Six

sobota, 25 stycznia 2014

Deser Kawowo-Czekoladowy

Uwielbiam desery kawowe dlatego dzisiaj przygotowalam dla was moj przepis na deser kawowo czekoladowy ;)
1,5 szklanki mleka pelnotlustego
2 lyzeczki kawy
szklanka  smietanki kremowki
1,5 lyzeczki zelatyny
4 kostki mlecznej czekolady
4 lyzeczki miodu
laska wanilii
kilka orzechow laskowych
Przepis dla 4 osob

1. poltora szklanki mleka mieszamy w garnku z zelatyna . Odstawiamy na chwile. Nastepnie na malym ogniu podgrzewamy mleko z zelatyna nie doprowadzajac do zagotowania . Gdy mleko bedzie juz dosyc gorace dodajemy 4 lyzeczki miodu ,pol szklanki kremowki ,pokrojona laske wanilii i 2 lyzeczki kawy rozpuszczalnej  .Wszystko razem mieszamy tak zeby powstala jednolita masa . Odstawiamy do ostygniecia.
2. w tym czasie gdy jedna masa bedzie nam stygla w rondelku wlewamy pozostala czesc kremowki i 4 kostki czekolady doprowadzamy do rozpuszczenia czekolady dokladnie mieszajac z kremowka. Nie gotujemy.
3. Mase kawowa wylewamy do miseczek , nastepnie na ta mase wylewamy mase czekoladowa i wsypujemy pare orzechow laskowych.Nie mieszamy . Wstawiamy do lodowki na pare godzin az zastygnie.
 Smacznego ;)


I love coffee desserts because I prepared for you today my recipe for dessert, coffee and chocolate ;)1.5 cups whole milk2 teaspoons of coffeecup whipping cream1.5 tsp gelatine4 cup milk chocolate4 teaspoons of honeyvanilla podsome hazelnutsRecipe for 4 people
 1 Mix a half cup of milk in a pot with gelatin . Let stand for a moment . Then on low heat warm up the milk with gelatin without bringing to boil . When the milk will already quite hot , add 4 teaspoons of honey, half a cup cream , vanilla and chopped grace 2 teaspoons instant coffee . Stir everything together so teeth was formed a solid mass . Set aside to cool .2 at the time when one of us will be mass cooled did in a saucepan pour the remainder of the cream and 4 cubes of chocolate bring to dissolve thoroughly stirring the chocolate fondant . Do not boil .3 Mase coffee and pour into bowls , then pour on this mase mase chocolate and pour a few nuts .No mix . Put in the fridge for a few hours on the freeze .

 
Enjoy ;)

piątek, 24 stycznia 2014

Party Style

Witajcie! Wrzucam fotki mojego nowego outfitu tym razem ostrzejszego cos na impreze ;)                    Hello! I throw my new outfit pics this time something sharper to the party;) 

                                 







                    Blouse-Primark, /Skirt-Tally Weijl, /earings-Six,/Jacket-Primark,/Tights-Primark