Przejdź do głównej zawartości

Blue Sweater FASHION

Dzis ubralam sie w odwiedzinki do mamuski  w niebiesko bialy sweterek z Tally Wejil ktory zakupilam w Niemczech za mna nowe audi mojego Patryka ktory sie nigdy z nim nie rozstaje nie przepraszam gdy idzie spac to go nie widzi bo nie zmiesci sie w pokoju stoji w garazu ;D(taki facet jakich wiele);) Zima daleko oby juz nie przyszla !!  
got dressed August in of visit to moms for me of course my new audi August Patrick who never parted with him (a guy like many others);) Winter far would no longer came!
Sweater-Tally Wejil, Pants-Primark, Shoes-Lasocki




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs