środa, 18 grudnia 2013

Prezenty gwiazdkowe dla mamy lub chlopaka /Christmas gifts for mom and boyfriend

Jest mnostwo fajnych rzeczy ktorymi mozemy obdarowac innych niestety zawsze mamy klopot by cos wybrac . Mam dla was pare propozycji

Dla mamy( w zaleznosci jakie wasza mama ma zainteresowania):
1. Kalendarz z ulubionym  zwierzatkiem lub z waszymi rodzinnymi zdjeciami( sa teraz fajne kalendarze ktore mozecie sami stworzyc na stronie internetowej gdzie potem wysla wam do domu)
2. Jesli wasze mamy lubia naturalne kosmetyki ktore pieknie pachna polecam strone yves roche maja tam bardzo dobre kosmetyki +http://www.yves-rocher.pl/pomysly_na_prezenty_2013   szczegolnie +http://www.yves-rocher.pl/tag/f/10,gama,61,tradition-de-hammam
najlepszy jest olej arganowy do ciala pieknie pachnie i relaksuje.
3.znalazlam tez taka stronke gdzie macie rozne pomysly na prezenty dla waszych mam  +http://iprezenty.pl/prezenty/dla-mamy
4.Fajnym prezentem bylaby tez ksiazka w ulubionej tematyce waszych mam
5. kolczyki z lancuszkiem
6. ulubione perfumy
7. ozdobe pasujaca do jej wnetrza +http://stylowi.pl/chocoo/29811/ozdoby-do-domu
RADA : pomyslcie dobrze co wasze mamy lubia moze maja jakies szczegolne zainteresowania moze bardzo lubia sie stroic badz uwielbiaja kupowac bizuterie badz perfumy .Najwazniejsze aby prezent byl od serca

Dla chlopaka:

1. wiekszosc facetow lubi grac w gry komputerowe nawet ci starsi kupcie im gre komputerowa bo jesli wasi faceci nie lubia ubran to napewno nie uciesza sie z kolejnej koszuli :P
2.fajny pokrowiec na laptopa, komorke
3.jesli nie ma to sluchawki
4.jesli lubi sie stroic chociaz malo takich facetow to najlepsza bedzie fajna markowa koszula, jakies dobre perfumy , modny sweter

5 . Czesto chlopcy lubia luzne bluzki czy czapki z daszkiem
6. Pomysl jakie ma zainteresowania twoj facet nikt nie zna lepiej go niz ty sama  


There are plenty of cool things to look we can give to others, unfortunately, always we have a problem to choose something. I have a few suggestions for you, for we have (depending on what your mother is of interest): 1 Calendar with your favorite pet or your family Photos (are now cool calendars which themselves can you create a website where then send you home) 2 If you like to have your natural beauty which beautifully Pachna recommend this page yves roche May there very good cosmetics + especially + http://www.yves-rocher.pl/tag/f/ http://www.yves-rocher.pl/pomysly_na_prezenty_2013 10, range 61, tradition-de-bath is best argan oil smells beautifully to the body and relaxes. 3.znalazlam also the site to which you have different ideas for gifts for your I http://iprezenty.pl/prezenty/dla-mamy 4.Fajnym gift would also be a favorite book in your I 5 earrings and necklaces 6 favorite perfume 7 decoration to match its interior + http://stylowi.pl/chocoo/29811/ozdoby-do-domu TIP: Think well what we like to maybe your express any special interest can really they like to dress up worshiping Be Be perfume jewelry shop. most important to was a gift from the heart


For a boyfriend:

1 most guys like to play computer games, even the older ones buy for them gre Your computer because if you guys do not like the clothes are certainly not pleased to know another shirt: P
2.fajny case for laptop, Mobiwe
3.If there is a phone
4.If likes to dress these little guys though is the best branded shirt will be cool, have any good perfume, fashionable sweater
6
5. Often boys like to loose blouses or caps 6 Think you have interest in your guy nobody knows it better than you know yourself 
Prześlij komentarz