Przejdź do głównej zawartości

Glossy box grudzien -wersja niemiecka ;)GLOSSYBOX VERSION GERMANY CHRISTMAS EDITION 2013





Dokladnie wczoraj zadzwonil kurier do moich drzwi  ;) wkoncu dostalam wyczekiwany glossybox na gwiazdke hmm ale czy jestem zachwycona jego zawartoscia ? Otoz nie za bardzo poniewaz po raz kolejny dostalam cien do powiek cieszylabym sie gdybym nie dostala tego samego co poprzednio  i balsam do ust a mam ich tysiace . Oczekiwalam wiekszego zaskoczenia w swiatecznym glossy boxie. Dlaczego niemiecka wersja? Przyjezdzam dosc czesto do chlopaka wiec stwierdzilam ze zobacze jak wyglada glossybox w wydaniu niemieckim . Nie jestem zachwycona ponizej opisze wam co znajduje sie w srodku:

Pantene Pro-V BB KREM 7 w 1 - krem ma dodawac miekkosci wlosom , wygladzac je, nawilzac ,szczegolnie polecany jest dla wlosow zniszczonych koloryzacja ( 145 ml kosztuje okolo 27 zl )

Balance me super toning body wash- jest to zel do mycia ciala na bazie olejkow eterycznych ma on za zadanie poprawiac wyglad skory wygladzac ja i zmiekczac. (260 ml kosztuje ok .50 zl )

Nails inc- dlugotrwaly , lsniacy i latwy w aplikacji lakier do paznokci . Formula Nails inc zostala wykreowana zgodnie z najnowszymi technologiami. Wszystkie lakiery do paznokci i produkty sa nazwane na czesc londynskich ulic oraz kultowych miejsc w Wielkiej Brytanii.( 10 ml koszt 50  zl)

Figs&Rouge mocha orange lip balm- organiczny balsam do ust (100 procent naturalny) . Ma on za zadanie odzywiac i upiekszac usta (koszt 25 zl za 12,5 ml)

Emite make up micronized eye shadow -
Mocno napigmentowany cien do powiek, o beztluszczowej formule, który nadaje się dla osob o wyjatkowo wrazliwych oczach. Idealnie rozswietli Twoje spojrzenie.( kosz 80 zl za 3,5 g)

+www.glossybox.de

English Version :

 Exactly yesterday courier rang my door ;) At last i got awaited glossybox at the Christmas hmm but if I am delighted with the contents thereof? Assert not too much because once again they gave me eye shadow cieszylabym August if I had not got the same as before and a lip balm and I have thousands of them. I expected bigger surprise in the Christmas glossy boxing. Why the German version? We've been coming quite often to boyfriend so stated'd see how it looks glossybox in the German edition. I'm delighted with what you describe below is located in the middle: Pantene Pro-V BB Cream 7 in 1 - cream is added for softness your style, smooth them, Humidify, especially recommended for damaged hair coloring (145 ml costs approximately euro 6,79) Balance Me a super toning body wash-it is a gel for washing the body on the basis of essential oils, it aims to improve the appearance of the skin to smooth and soften it. (260 ml costs approximately 12 euro) Nails inc-long-lasting, shiny and easy application of nail varnish. Formula Nails Inc was the brainchild according to the latest technologies. All nail polishes and products are named in honor of London streets and iconic places in the UK. (10 mL cost 12 euro) Figs & Rouge mocha orange lip balm-organic lip balm (100 percent natural ). It is designed to nourish and beautify lips (cost 5 euro for 12.5 ml) Emit make up micronized eye shadow - Heavily pigmented eye shadow, with a fat-free formula, which is suitable for people with extremely sensitive eyes. Ideally brighten up your look. (Shot 19 euro for 3.5 g) + www.glossybox.de
Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam .


Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!! https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs

Samodzielne oczyszczanie twarzy jak to zrobic prosto i skutecznie bez wizyty u kosmetyczki ?

Witajcie moji kochani troszke was ostatnio zaniedbalam . Dzis bedzie post na temat dokladnego oczyszczenia twarzy  z zaskornikow .
Moji drodzy 3 proste zasady
Dokladna dezynfekcja rak  lub gumowe rekawiczki rowniez zdezynfekowane
Nie wyciskamy krost z trescia ropna
Wyciskac staramy sie jak najdelikatniej bez pozostawienia rany


krok 1 zmycie makijazu plynem micelarnym badz mleczkiem ( osobiscie uzywam  plyn micelarny z ziaji na bazie oliwy z oliwek)

krok 2 umycie twarzy ciepla woda z mydlem siarkowym lub ulubiona pianka badz zelem do mycia twarzy
krok 3 nastepnie  masuj twarz 3 minuty peelingiem odpowiednim do twojego typu skory
krok 4 zrob parowke z wrzacej  wody i 2 torebek rumianku pochyl sie nad miska zarzuc na glowe recznik i posiedz tak do czasu ile wytrzymasz minimum 5 min  
krok5 zdezynfekuj rece plynem do dezynfekcji lub naloz lateksowe rekawiczki i rowniez je zdezynfekuj( plyny do dezynfekcji mozemy znalezc np w rosmannie carex koszt ok 10zl )
krok 6 przystepujemy do wyciskani stara…

Dietetyczne sniadania/ Dietary Breakfast

Heeloo dzis menu sniadaniowe dla tych ktorzy chcieli by schudnac ale i nie tylko lubie zdrowe sniadania .Jestem osoba ktora wierzy w to ze nie trzeba sie glodzic aby schudnac ale nie tylko schudnac zeby nie przytyc i utrzymac wage mozemy pysznie jesc . Mam pare propozycji dla was na lekkie i pyszne sniadania :

1. kawa z mlekiem lub bez ,pelnoziarnista bulka lekko posmarowana maslem prawdziwym badz zwykla margaryna do chleba, ulubione warzywo (np pomidor,pare plasterkow ogorka badz zielona salata lisciasta) 2 cienkie plasterki szynki drobiowej maly banan lub inny owoc  szklanka wody niegazowanej

ok. 350 kcal

2.kawa z mlekiem lub bez, kromka chleba razowego  z maslem , wedlina papryka i plasterkiem pomidora pol szklanki mleka i 3 lyzki platkow musli badz zwyklach kukurydzianych (ja uwielbiam platki fitness jogurtowe)szklanka wody niegazowanej

ok.400 kcal

3.kawa z mlekiem lub bez , 10 dag a bialego chudego sera  z lyzeczka smietany ze szczypiorkiem lub rzodkiewka przyprawione sola i pie…