Przejdź do głównej zawartości

New ootd i wyzwanie z Ewa Ch. cwiczenia i dietka ;)

Witajcie jeszcze nigdy tak nie zaniedbalam bloga . Ostatnio mialam straszny humor kompletnie nic mi sie nie chcialo, dopiero gdy wyszlo slonce odzylam . Wlasnie wyszlo slonce i ? Planuje zmienic cos w swoim zyciu .. najwazniejsze co moze byc czyli moj styl zycia na zdrowszy i aktywniejszy. Zaczynam od dzis wieczorem zabieram sie za zakupy . W moich planach zdrowego stylu zycia pomoze mi Ewa Chodakowska . Nie chodzi mi o schudniecie bardziej o zdrowie bo to jest najwazniesze. Dieta wyzwanie Ewy ma okolo 1800 kalorii lecz ja ja troszke pozmienilam gdyz obiady bym musiala robic 2 bo nie kazdy lubi taki styl jedzenia u mnie w domu ;D
lista zakupow:
platki owsiane
otreby
owoce banany, kiwi, jablka,pomarancze
warzywa brokuly, ogorek,pomidor,machewka,groszek zielony,szczypiorek,rzodkiewka,salata
orzechy
chleb razowy
jogurty naturalne
kasza jeczmienna,
poledwica drobiowa
chudy ser bialy
miod zamiast cukru do slodzenia np. herbaty 
serek wiejski
woda mineralna niegazowana
moze jakis sumplement diety multiwitamina z magnezem
piers z kurczaka
chuda rybka
;)
LATO TUZ TUZ ;D






                                koszula-primark, spodnie-sinsay,bluzka-tally weijl,torebka-esprit
 a na koniec cwiczenia ;D od dzisiaj zaczynam 3 majcie kciuki ;D





Komentarze

IN & OUT pisze…
tez cwicze z chodakowska ,plus mel b plus cwiczenia na silowni plus dietka :) sezon letni przed nami ,trzeba jak wenus wygladac albo i lepiej ,buziaki i milego weekendu
http://zielonoma.blogspot.it
Anonimowy pisze…
ćwiczyłam trochę z Ewą ale lepiej mim z Mel B. powodzenia :)
Unknown pisze…
ja też musiałabym przejść na zdrowy tryb życia :) przydałoby mi się :)
Unknown pisze…
Ja też ćwiczę od miesiąca, ale z Mel B :) Pozdrawiam :))
Ja ćwiczę z Mel B teraz gdy mam remont,niestety jest to utrudnione,ale wszystko przede mną :))

Pozdrawiam

biszkopcik86.blogspot.com
Unknown pisze…
Masz świetną figurę, ale zdrowe jedzonko i trochę ćwiczeń przyda się każdemu :)
Mr K. pisze…
Będę tu zaglądał częściej! ; )
BERRIES pisze…
Zdjęcia genialne <3
oczynamode pisze…
Koszula rewelacyjna!
Unknown pisze…
I tak wyglądasz pięknie, ale wiadomo czego się nie robi dla zdrowia :)
Trzymam kciuki i powodzenia :*
Selma pisze…
looking pretty,

Would you like to follow? Let me know!

Kiss
PERONALBLOG | G+ | BLOGLOVIN’ | FACEBOOK | INSTAGRAM
Unknown pisze…
Laska, jakbyś napisała, że chcesz chudnąć to bym chyba oszalała ;o masz genialną figurkę ;) i jak zwykle cudowny outfit! ;* a tymczasem zapraszam na nową notkę u mnie ;)
Milej niedzieli! ;)
Unknown pisze…
powodzenia, ja z chodakowskiej przezucilam sie namel b i jestem bardo zadowoloan z tej zmiany!
Xamy pisze…
hey!
You have such a great blog, I love it :) Wanna follow eachother on Facebook? just let me know! xx
http://xamysdiary.blogspot.com
Sandicious pisze…
życzę wytrwałości, a mogę polecić ćwiczenia z Mel B - skradła moje serce:) cudownie wyglądasz!
Jeannette pisze…
You Looks very stylish

FOLLOW ME
http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
http://www.bloglovin.com/en/blog/4028614
Anonimowy pisze…
ja nie wiem z czego Ty chcesz chudnąć ;)))
Anonimowy pisze…
Mi też nic ostatnio się nie chce, u mnie słońca nie ma :( Świetnie wyglądasz!
Unknown pisze…
Jakie piękne włosy!!!
thesusansite.blogspot.com
Panther style pisze…
Świetna stylizacja :)

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs