Przejdź do głównej zawartości

Pielegnacja wlosow i new ootd.

Dzisiaj caly dzien w biegu . Pol dnia sprzatania w domu nie zdazylam nawet wyjsc z domu a szkoda bo takie piekne sloneczko bylo ! . Jutro nauka na anatomie.Jest tego sporo.
Przedstawie wam dzisiaj moje sposoby na piekne wloski gdyz pare osob mnie o to prosilo ;)
Przede wszystkim myje wlosy codziennie lub co drugi dzien.
Uzywam szamponu i odzywki z Pantene juz conajmniej 2 lata ostatnio przeszlam na serie Pantene intensywna regeneracja koszt okolo  15 zl .Wiele roznych opinii jest na temat tej marki kosmetykow do pielegnacji wlosow lecz u mnie bardzo dobrze sie sprawdza.( Myje wloski szamponem nastepnie obficie splukuje .Na cale wlosy wcieram duza ilosc odzywki , pozostawiam na co najmniej 3 minutki i dobrze splukuje)
Po wysuszeniu wlosow recznikiem wcieram w koncowki olejek arganowy( 9 zl kupuje w Rossmanie lub hebe) badz balsam nawilzajaco regenerujacy z Joanny ´Z apteczki babuni´ z miodem i mlekiem. ( ostatnio zakupilam w Rossmanie za 6 zl)

Wazna jest rowniez dieta . Aby miec piekna skore , wlosy i paznokcie wazne jest prawidlowe odzywianie. Przedewszystkim odpowiedna ilosc witamin i mineralow. Staram sie conajmniej raz dziennie wypic koktajl z dwoch lub 3 owocow i jogurtu naturalnego z lyzeczka miodu albo zjesc swiezego owoca i warzywo. Dodatkowo zawsze wieczorem pije magnez musujacy z potasem i witaminami.Oczywiscie rowniez wazne jest bialko ,weglowodany i tluszcze .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jesli chodzi o stylizacje to dzis znow marynarka ;D Uwazam ze marynarka jest bardzo kobieca uwielbiam dobrze skrojone marynarki .

Marynarka-Colloseum
t-shirt-Primark
Naszyjnik-Sinsay
Kapelusz-Primark
Spodnie-Primark












Zapraszam rowniez na facebooka  https://www.facebook.com/StylWgIlonyZakrzewskiej?ref=hl


Komentarze

madziiulka pisze…
Stylizacja bombowa;) mega wszystko ze sobą wygląda! Co do włosów to ja az tak nie szaleje;)
Unknown pisze…
Fajny look :) Pozdrawiam:)
guuuffy pisze…
używałam ich i średnio mi się sprawdziły:(
Bardzo fajna stylizacja :))
Pasuje Ci ten kapelusik

Pozdrawiam

biszkopcik86.blogspot.com
Agata Tomalla pisze…
Musze spróbowac tego szmaponu z Pantene ;)
świetna koszula!
BO4GO pisze…
Ale masz cudowna koszulke, bardzo fajna! :)
lamodalena pisze…
wypróbuje ten olejek, fajna stylizacja :)

http://lamodalena.blogspot.com/
Pauli798 pisze…
Stylizacja bombowa. :)
Unknown pisze…
też lubię żakieciki:) a te buty!!!!
Oliwka pisze…
Uwielbiam ten balsam do włosów <3
Unknown pisze…
Bardzo lubię maski ich firmy ;)
A stylizacja? BOMBA <3
Buziaki ;***
Marta pisze…
fajny kapelusik :) Ja do włosów używam ostatnio szamponu Aussie z orzechem macadamia i również olejek arganowy :)
Anonimowy pisze…
kiedyś lubiłam Pantene do włosów,ale wydaje mi się,że się pogorszył w składzie.Stylizacja jest prześliczna,a Ty wyglądasz kwitnąco :-)
justynapolska pisze…
fajna bluzka :)
Anonimowy pisze…
ale sexi zdjęcia, ja używam szamponu Biovax, szybko po nim rosną włosy
Kara pisze…
a mnie podoba się kolorystyczne zestawienie koszuli i spodni
ja ostatnio kupiłam maskę Intense repair Shwarckopf, jeżeli się nie sprawdzi wypróbuję Pantine
pozdrawiam
maaarline pisze…
Świetnie wygladasz, również uzywam tego olejku z mariona -fajny jest ;)
oczynamode pisze…
podobają mi się botki :)

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs