Przejdź do głównej zawartości

Moje sposoby na dlugie i mocne paznokcie.

Dlugo meczylam sie aby moje paznokcie doprowadzic do normalnego stanu. Na dzien dzisiejszy wkoncu odnalazlam moja pielegnacje dloni i paznokci ;) Po pierwsze krem do rak i paznokci na ktory przez przypadek natknelam sie w aptece moj to anida oliwkowy regenerujacy do rak i paznokci . Pieknie pachnie , nawilza i jest idealny na odzywienie paznokci koszt to jedyne 6 zl !

 Nastepnie bardzo wazna rzecza jest peeling dloni ja posiadam dwufazowy cztery pory roku co drugi dzien juz okolo miesiac go stosuje i jestem zachwycona . Wcieram lekko w dlonie i paznokcie przez okolo 2 minutki nastepnie plucze pod woda ;) Cena to ok. 8 zl
Uwaga jesli w domu posiadacie oliwe z oliwek mozecie zrobic taki peeling w domu sami . Polaczcie poprostu zwykla sol z oliwa z oliwek i wcierajcie 2 minuty w dlonie efekt rowniez bedzie zadowalajacy ;-)
Nastepna bardzo wazna rzecza jest odzywka do paznokci ja posiadam 7 w 1 z loreal uwielbiam ja. Paznokcie sa bardziej lsniace i twarde , nie rozdwajaja sie.Cena nie jest niska ale warta dzialania koszt to ok. 29 zl.
 
Ostatnia rzecza jest dieta i suplementy diety. 
Magnez musujacy z witamina b6( 1 raz dziennie)
Produkty bogate w wapn -mleko i sery
zelazo-szpinak,zielony groszek
witaminy z grupy B -cukinie,ogorki zielone,ziemniaki,banany,mleko,sery
Cynk-platki owsiane,rodzynki,suszone morele
Staram sie odzywiac zdrowo i naprawde moje cialo odplaca mi sie ;-)

A jakie wy macie sposoby na paznokcie moze polecacie jakies inne dobre kosmetyki ??

Komentarze

Swietne specyfiki, takich wlasnie szukalam!! Dziekuje bardzo za polecenie swietnych kosmetykow do pielegnaci rak i paznokci!! Pozdrawiam serdecznie :):)
I zapraszam :

www.elisabeth-brzeski.blogspot.com
Unknown pisze…
Ja uwielbiam te odżywki do paznokci z kwiatuszkami w środku, nie pamiętam jaki to producent :) Świetnie nabłyszcza i odżywia paznokcie oraz skórę wokół :) Ale chętnie wypróbuję Twoje produkty! Buźki :*
Unknown pisze…
Ja raz na czas stusuję odżywkę Eweline, przeważnie raz na pół roku funduję sobie taka kurację i moje paznokcie mają sie świetnie. Czasem też wcieram w nie olejek rycynowy.
Anonimowy pisze…
ja również dbam o swoje paznokcie,fajne kosmetyki,przypadł mi do gustu peeling 2w1
lamodalena pisze…
też miałam problem z paznokciami po hybrydowym manikiurze, teraz jest OK, ale ja stosowałam odżywki z Inglota na szybsze rośnięcie - jest fantastyczna :)

http://lamodalena.blogspot.com/
oczynamode pisze…
Niestety nie mam żadnego dobrego sposobu na paznokcie. Pomagam im jedynie popijając pokrzywową herbatkę.
Ja stosuję odzywkę eveline 8w1 i jestem zachwycona mocne,twarde i długie paznokcie ;)

Pozdrawiam ciepło

biszkopcik86.blogspot.com
Agata Tomalla pisze…
Właśnie bardzo dużo zależy od diety, czy mamy odpowiednia ilość witamin i suplementów w codziennych posiłkach, no i odzyka to podstawa ;)
Marta pisze…
ja nie napiszę nic odkrywczego, odżywka Eveline 8w1 :) Uratowała moje paznokcie :) I oczywiście witaminy oraz minerały, obowiązkowo, i tak jak Ty, staram się odżywiać zdrowo :)
Unknown pisze…
Świetne rady! :D

http://linde-lo.blogspot.com/

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs