Przejdź do głównej zawartości

Waris Dirie modelka godna do nasladowania..recenzja filmu Kwiat Pustyni


 

Witajcie dzisiaj troszke taki inny temat . Ostatnio po raz pierwszy ogladalam film "Kwiat pustyni" . Dlaczego o tym pisze? Bardzo poruszyl mnie ten film . Jak niewiele ludzi jest takich jak glowna bohaterka Waris Dirie przezyla dosc duzo ale los wynagrodzil jej to . Ogladajac ten film nie moglam powstrzymac lez. Szczegolnie gdy pokazywano jak obrzeza sie male dzieci .. pomyslalam czemu sie tak dzieje ? Dlaczego naraza sie male istotki na takie cierpienie co one zawinily ? Niestety taki jest swiat okrutny ale czasem los wynagrodzi ci cierpienia. Waris Dirie urodzila sie w Somalii. Jak wiele dzieci zostala obrzezana w wieku 3 lat. Bardzo cierpiala prawie zmarla.Siostra i dwie kuzynki zmarly na skutek obrzezania. Uciekla z domu gdyz nakazano jej poslubic  szescdziesieciojednoletniego faceta.Wyjechala do Londynu gdzie pracowala jako sprzataczka . Nie potrafila mowic po angielsku. Pewnego razu w barze gdzie pracowala zobaczyl ja swiatowy fotograf ktory odrazu zauwazyl piekno Waris Dirie. Zmienilo jej sie zycie na lepsze zostala swiatowa modelka  lecz czy ona tak myslala ? Zawsze miala w pamieci te chwile w ktorych jako mala dziewczynka zostala obrzezana zywcem .. tak zywcem bo to tak jakbysmy sobie cieli skore nozem wycinali kawalek po kawalku... bol musial byc nie do zniesienia psychika zepsuta do konca zycia. Bardzo polecam film "Kwiat Pustyni" jesli ktos jeszcze nie obejrzal a poszukuje czegos madrego i zyciowego.
 Welcome to today a little about the other . Recently the first time I watched the movie " Desert Flower " . Why did he say? Very moved me the movie . How much people are like Waris Dirie Main heroine survived quite a lot but fate has rewarded her. Watching the movie I could not stop it tears . Especially when shown how male circumcision Aug. kids .. you thought you might in August this happen? Why expose yourself to such a small creature suffering what they are at fault ? Unfortunately, such a cruel world but sometimes fate will reward you suffering. Waris Dirie born in Somalia. How many children was circumcised at the age of three years . Very suffered almost dead.Sister and two cousins ​​and died as a result of circumcision. Fled out of the house because it was ordered to marry old man.Leave to London where she worked as a cleaner . She could not speak English. Once at the bar where I worked saw the World photographer who immediately noticed the beauty of Waris Dirie . Changed her life for the better in August become a world model but if she so she thought ? I always had the memory of these moments as a little girl whose been circumcised alive .. so alive because it's as if a fawn skin with a knife cut out piece after piece of ... pain must have been unbearable psychic spoiled for life . I highly recommend the movie "Desert Flower " if someone has not looked back and is looking for something a wise and life .
 

Komentarze

Unknown pisze…
Oglądałam i bardzo mi się podobał :) Buziaki:*
ash pisze…
ja natomiast czytałam, świetna książka.

w wolnej chwili zapraszam
http://ashalternativeworld.blogspot.com
a ja chętnie obejrzę ten film!
Anonimowy pisze…
ja w zeszłą niedzielę( O ILE WTEDY LECIAŁ WTEDY W TV) przegapiłam ten film,ale na pewno go obejrzę po raz kolejny.:-)
Unknown pisze…
Fajny film się zapowiada :D mam nadzieję, ze w wolnej chwili obejrzę,;)
Agata Tomalla pisze…
Filmy chyba nie oglądalam, ale czytałam ksiązkię, jest niesamowita.
crescendo_nocy pisze…
Ostatnio było w telewizji i chciałam obejrzeć,ale przegapiłam ;/ Muszę nadrobić zaległości ;)
http://kochaj-szanuj-snij.blogspot.com/
Rasz pisze…
musz obejrzec :)
Unknown pisze…
Przeczytałam książkę i oglądnęłam film. Płakałam jak bóbr ale już więcej nie będę go oglądać :) raz wystarczy :)
Rozalia Fashion pisze…
przepiękny film
http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html
Karolina pisze…
jak znajdę wolną chwilę to muszę obejrzeć :)
Unknown pisze…
Też ostatnio oglądałam :) Kochana lubię wpadać na twój blog, ale wpadałabym częściej gdybyś zmieniła czcionkę na bardziej czytelną ;)
ilonazakrzewska pisze…
Czcionka zmieniona ;)
thegrisgirl pisze…
film piękny, osoba niesamowita, wielki podziw i wielkie wzruszenie, to jest pierwsza myśl, która mnie nachodzi gdy myślę o tym filmie i książce też zresztą

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs