wtorek, 25 lutego 2014

W kratke .

Witajcie ! Przepraszam ze ostatnie dni was zaniedbalam ale mam sporo nauki postaram sie to nadrobic jak najszybciej ! Ja jestem padnieta totalnie naszczescie robie sobie wolne i jade na tydzien do Niemiec do mojego chlopaka napewno wstawie zdjecia ;)) Co u was? Dzis przedstawiam wam polaczenie czarnego t -shirtu z nadrukiem ze spodnica w kratke i niebieskimi rajstopami.T  shirt upolowalam w Second handzie za niecale 6 zl .  Stylizacja fajna ale moim zdaniem na impreze a wam jak sie podoba?

                                                           t-shirt -second hand
                                                          spodnica-stradivarius
                                                            naszyjnik-primark
                                                                rajstopy-gatta
                                                               kozaki-lasocki
                                                    









Fot.Sartis
Make up i stylizacja : Ja 
Prześlij komentarz