Przejdź do głównej zawartości

LOOk of the day and haul shOpping

Witajcie. Strasznie dzisiaj jestem zamulona nic mi sie nie chce okropna pogoda ledwo co z domu wyszlam zrobic zakupy . Wieje od rana strasznie... az sie balam ze drzewo na nas spadnie jak szlismy do sklepu..ehh . Poprosilam chlopaka by porobil mi pare zdjec przy okazji . W sumie to nic ekstra nie ubieralam wzielam pierwsze lepsze ciuchy z szafy ;) Bylam tez dzis w Müllerze i kupilam pare rzeczy . A co u was slychac ??? buziaki ;***


Welcome. Today I'm terribly muddy nothing I do not want to Aug. awful weather barely out of the house I left to do shopping. Blows from morning terribly ...   afraid the tree will fall on us as we walked to the store .. ehh. I asked my boyfriend that he made a few pictures by the way. In total, it's not extra dressing I took the first better clothes out of the closet;) I also was in Muller and today I bought a few things. And how are you? Kisses; ***



Lakiery z Catrice crushed crystals i ultimate nail lacquer( CENA 2,50 euro za sztuke), szminki nawilzajace Catrice ultimate color (nr 140 i 050 cena 4 euro za sztuke ) korektor rozswietlajacy pod oczy loreal perfect match odcien vanilla cena 5 euro)


Komentarze

halvmåner pisze…
fajnie wyglądasz, ładne lakiery :)
Anonimowy pisze…
eh muszę chyba i ja się wybrać na jakieś większe zakupy, bo jakoś tak mnie ostatnio muli, smuci i chyba ta pogoda mi się za bardzo udziela. Już wiosny chcę! byle do przodu.... to na palcach ładne. Piszę "to" bo nie wiem czy to pierścionek czy ułożony na dłoni naszyjnik ;)
ilonazakrzewska pisze…
hehe pierscionek troche dziwnie wyglada jak naszyjnik ale lubie taki dziwadelka ;) dziekuje za mile komentarze ;)
Effortlesslady pisze…
Lovely!
effortlesslady.blogspot.ca
Unknown pisze…
kozacki pierścionek i sliczny malinowy lakier <3 obserwuję ;)
Unknown pisze…
Świetny outfit i zakupy ;D napisz później koniecznie jak z trwałością lakieru ;) czy potrzebna jest czy nie wiadomo ile warstw ;)
Buziaki ;**
ilonazakrzewska pisze…
napewno napisze jak u mnie sie sprawdzily te lakiery ! ;)
lamodalena pisze…
fajne te "pierwsze lepsze ciuchy z szafy " :)
P.S. ja też :)

http://lamodalena.blogspot.com/
MaGic Lovv pisze…
fajny blog :)) dodaje do obserwowanych :)
Unknown pisze…
Zapraszam do obserwowania mojego bloga :-) Bede wdzięczna za każdą opinie! Wkrótce nowy post :-)

www.japoneczkagirl.blogspot.com
Unknown pisze…
wow świetnie tak we włąsnym stylu i po swojemu! super!

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs