Przejdź do głównej zawartości

O czym będzie blog ?:)/What is a blog? :)


Witajcie kochani ;) Nazywam sie Ilona i wlasnie wpadlo mi do glowy by zalozyc bloga ;) Lubie pisac wiec pomyslalam czemu by nie . O czym bede pisac? O Wszystkim. Oczywiscie w najwiekszym stopniu o gotowaniu stylizacjach makijazu ale i rowniez o zdrowiu i urodzie oraz o tym co najbardziej lubie czyli o spiewaniu ;)  Zapraszam do czytania i komentowania ;) buziaki 

 Hello dear ;) My name is Ilona and just made me | think to wear a blog ;) I like to write so I thought why not. What I will write? About Everything. Of course, the greatest degree of cooking stylizations makeup but also on health and beauty, and about what I like most about singing or ;) Feel free to read and comment ;) Kisses

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs