Przejdź do głównej zawartości

Owczarki niemieckie. Mój kochany koksiu /German Shepherds. My dear Koksiu

Owczarki niemieckie to najukochansze psy na swiecie . Sa niesamowicie madre i zdolne. Nie bez powodu wykorzystuja je w policji . Poza madroscia sa tez uparte i cwane:) Smiac mi sie chce na sama mysl co wyprawia moj piesio .  Wabi  sie Koks jest to czarny niemiecki  owczarek dlugowlosy. Gdy go wzielismy byl strasznie chudy i odwodniony .Po czasie przytyl i wygladal jak taka czarna kuleczka byl podobny troche do takiego misia  ;) Bardzo szybko sie przyzwyczajil i wybral swoja pancie czyli moja mame;) Za pancia ciagle chodzi .Gdy panci nie ma Koks lezy smutny  i czeka pod drzwiami. Jego pan nie pozwala mu spac na lozku lecz on zawsze wskakuje gdy pan jest w pracy i cwaniak lezy bo wie ze pancia mu pozwala . Nie moze tez krasc poduszek (jego ulubiona zabawka do gryzienia to poduszki) gdy jego pan nie widzi specjanie zabiera poduszke z lozka i chowa ja by nie zobaczyl ;D Lubi broic . Ludzie sie do niego usmiechaja bardzo go lubia . Jest jest tak madry i smieszny ze az trudno w to uwierzyc ze to zwierze. Jego ulubiona telewizja jest okno .Koks siedzi i patrzy , zaglada i wypatruje.  Uwielbia chodzic na spacery i sie popisywac. Ostatnio caly czas wypatruje innego owczarka ale plci zenskiej (chyba sie zakochal).Koksik jest bardzo wybrednym psiakiem malo rzeczy mu smakuje , ale gdy nadejdzie wieczor zglodnialy psina wszystko zjada z miski (lepiej zjesc mysli sobie... bo co jesli mi zabiora i nie bede mial juz nic do jedzenia z glodu nie wytrzymam )Nawet nie wyobrazamy sobie jakie psy potrafia byc madre czasami madrzejsze niz czlowiek . Sa bardzo wierne , psy to najlepsi przyjaciele czlowieka . Potrafia rozsmieszyc do lez. Zreszta mozna sobie obejrzec  swietny serial  Komisarz Alex i sami mozemy sie przekonac ( najlepszy serial w tv. wspaniali aktorzy , i glowny bohater najlepszy). Uwielbiam te psy sa tak bardzo oddane swojemu wlascicielowi . Lubia rozrabiac ale rowniez daja taka sile bo potrafia pocieszyc .. 

Koksik na spacerze ze mna i Patrykiem (prawdziwy fotomodel)

German Shepherds. My dear Koksiu
German Shepherds are the most beloved dogs in the world. They are incredibly wise and capable. There's a reason we use it in the police. Besides wisdom are too stubborn and clever :) I laugh at herself thought that doing my Piesio. Wabi August coke is a black long-haired German shepherd. When we took him was terribly thin and dehydrated. Put on weight after time and looked like such a black bead was similar to that little teddy bear ;) Very fast it przyzwyczajil and chose your Pancia or my mom ;) For pancia still going on. Pancia When there is no Coke lies sad and waiting at the door. His master does not allow him to sleep on the bed but he always jumps when you are at work and Dodger lies because he knows that he can pancia. There can also steal pillows (his favorite toy to chew on this pillow) when its not you see Specially takes a pillow from the bed and hide I would not saw, D likes to romp. People up for him smile and they like him very much. It is so wise and funny that until it's hard to believe with this animal. His favorite television is a window. Coke sits and looks, and looks out for annihilation. She loves to walk on walks and to show off. Recently all the time looks for another shepherd but the female sex (except in August fell in love.) Fly ash is a very picky doggie little things he liked, but once the evening hungry doggie everything eats from a bowl (better to eat myself ... I mean what if they will take me and not I will have already nothing to eat from hunger can not stand it) can not even imagine what dogs can be a wise sometimes smarter than man. They are very faithful, dogs are man's best friends. He can make you laugh to tears. Besides, you can watch a big series  , Commissioner Alex and ourselves, we can find (the best series on TV. wonderful actors, and glowny hero best). I love these dogs are so devoted to his landlord. They like intrigue but also because they give the force is able to comfort her .. 

Koksik on a walk with me and Patrick (real fotomodel)






Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam .


Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!! https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs

Samodzielne oczyszczanie twarzy jak to zrobic prosto i skutecznie bez wizyty u kosmetyczki ?

Witajcie moji kochani troszke was ostatnio zaniedbalam . Dzis bedzie post na temat dokladnego oczyszczenia twarzy  z zaskornikow .
Moji drodzy 3 proste zasady
Dokladna dezynfekcja rak  lub gumowe rekawiczki rowniez zdezynfekowane
Nie wyciskamy krost z trescia ropna
Wyciskac staramy sie jak najdelikatniej bez pozostawienia rany


krok 1 zmycie makijazu plynem micelarnym badz mleczkiem ( osobiscie uzywam  plyn micelarny z ziaji na bazie oliwy z oliwek)

krok 2 umycie twarzy ciepla woda z mydlem siarkowym lub ulubiona pianka badz zelem do mycia twarzy
krok 3 nastepnie  masuj twarz 3 minuty peelingiem odpowiednim do twojego typu skory
krok 4 zrob parowke z wrzacej  wody i 2 torebek rumianku pochyl sie nad miska zarzuc na glowe recznik i posiedz tak do czasu ile wytrzymasz minimum 5 min  
krok5 zdezynfekuj rece plynem do dezynfekcji lub naloz lateksowe rekawiczki i rowniez je zdezynfekuj( plyny do dezynfekcji mozemy znalezc np w rosmannie carex koszt ok 10zl )
krok 6 przystepujemy do wyciskani stara…

4 dosc dobre podklady kryjace

Hejka dziewczyny ! Dzis przedstawie wam 4 dosc dobre podklady kryjace . Narazie jedyne ktore lubie a testowalam ich dosc spora ilosc.Moze zaczne od ceny i najtanszego podkladu

1. Bedzie to Maybelline affinitone- pewnie wiekszosc was go zna ale musze o nim jeszcze raz napisac bo jest genialny i jak na taki dobry podklad to ma nawet dobra cene. Moze nie jest silnie kryjacy bardziej polecalabym go dla osob z mniejszymi pojedynczymi wypryskami. Ma fajna konsystecje taka bardziej lejista ale super rozprowadza sie na skorze .Ma dosc spora game kolorystyczna a jego cena wynosi od 15 do 30 zl w zaleznosci czy jest promocja w drogerii. Mozna go zdobyc bardzo latwo .Wiec warto wyprobowac.
2.Nastepny to podklad kryjacy z Pharmaceris- Dobry kryjacy podklad o lekkiej konsystencji, latwo sie z nim pracuje na skorze. Nie robi plam ani smug. Dosc dlugo trzyma sie na skorze. Nie zauwazylam aby uwidacznial skorki.Cenowo jest przystepny mozna go dostac w aptece za okolo 40 zl. Troche podobny jest do Vi…