Przejdź do głównej zawartości

Pij mleko a będziesz kaleką?

Chodzimy po lekarzach nie wiedzą co nam jest . Najgorsze jest robienie badań  finalny koniec to brak diagnozy.
Opowiem wam moją historie. Pewnego razu obudziłam się z bólem brzucha , ciągle było mi nie dobrze skóra robiła mi się szara byłam coraz słabsza i nic mi się nie chciało . Szczerze życie w takim stanie gdy ciągle coś boli to nic specjalnego. Robiłam usg brzucha , badania krwi które nic nie wykazały jedynie GGTP było podwyższone  już wtedy tworzyły się w moim pęcherzyku żółciowym kamienie lecz nie było ich jeszcze widać . Mówa była oczywiście też o zespole jelita nadwrażliwego. Trwało to długo zanim pewien lekarz nie powiedział co to może być tylko tak zaproponował abym zrobiła badania . Już na gastroskopii było widać że coś jest nie tak miałam znaczne skrócenie kosmków cokolwiek to znaczy podejrzewali celiakie . Badania wyszły negatywne. Inny lekarz zaproponował wodorowy test oddechowy i to był strzał w 10 . Wyszła nietolerancja laktozy. Przez dobrych parę  lat męczyły mnie zapalenia żołądka , na koniec dostałam kamieni żółciowych bo moje trawienie przebiegało nie tak jak powinno . Dopiero gdy ograniczyłam mleko do minimum zaczęłam odczuwać poprawe . Nigdy nie pomyślałabym , że to był tak błachy powód moich dolegliwości . Zamiast latami chodzić po lekarzach wystarczyło nie jeść produktów mlecznych .Dzisiaj jem w znacznej większości produkty na bazie mleka roślinnego i tylko wtedy jest OK. Pamiętajmy , że laktoza znajduje się w wielu produktach żywieniowych, ja musze zawsze sprawdzać etykiety i najczęściej słodycze czy jogurty kupuje wegańskie ponieważ prawie wszystkie produkty mleczne wpływają na mnie nie korzystnie. Ciężko jest bo uwielbiam mleczne produkty i czasem się skusze a laktaza w tabletkach nie zawsze daje rade mam wrażenie , że to wogóle na mnie nie działa więc jem jak najmniej laktozy . Męczą Cię bóle brzucha , jelit , biegunki lub mdłości ? Czujesz się coraz słabiej . Zrób wodorowy test oddechowy w kierunku nietolerancji laktozy jest też dużo badań w kierunku alergii pokarmowych . Życze Ci dużo zdrowia i samej sobie też .Poniżej przedstawiam wam jeszcze badanie w kierunku alergii i tam też wyszła alergia na mleko mimo,  że podobno na białka mleka nie jestem uczulona .Nietoleracja a alergia to dwie różne sprawy aczkolwiek mam wrażenie w jakiś sposób się łączą. Jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs