Przejdź do głównej zawartości

Schab zapiekany w plastrach boczku!

Dzis zapraszam na kolejny smaczny i prosty w wykonaniu obiad. Schab wykonany w ten sposob  jest soczysty i ma intensywny smak.
Skladniki dla  3 do 5 osob

  • 5 plastrow schabu 
  • 5 plastrow wedzonego boczku , bekonu
  • 3 lyzeczki przprawy do mies Knorr 
  • 3 lyzki oleju
  • kulka mozzarelli
  • zabek czosnku
  • pol lyzeczki pieprzu
  • folia aluminiowa lub naczynie zaroodporne z pokrywka
Mieso myjemy . W kubku robimy marynate  wsypujemy przyprawy, czosnek i 3 lyzki oleju nastepnie mieszamy . Taka marynata nacieramy mieso z jednej i drugiej strony i wkladamy do naczynia . Na kazdy plaster schabu ukladamy plaster boczku obwijajac go koncami do tylu aby byl caly opatulony  . Naczynie zamykamy pokrywka lub folia aluminiowa.


Wkladamy do nagrzanego piekarnika . Pieczemy w 175 stopniach przez okolo godzine. Po tym czasie kladziemy pokrojona w plasterki mozzarelle i calosc zapiekamy juz bez przykrycia przez 10 min . Smacznego!

  • Do takiego schabu pysznie smakuja ugotowane  ziemniaki i ogorek kiszony .
Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam .


Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!! https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs

Samodzielne oczyszczanie twarzy jak to zrobic prosto i skutecznie bez wizyty u kosmetyczki ?

Witajcie moji kochani troszke was ostatnio zaniedbalam . Dzis bedzie post na temat dokladnego oczyszczenia twarzy  z zaskornikow .
Moji drodzy 3 proste zasady
Dokladna dezynfekcja rak  lub gumowe rekawiczki rowniez zdezynfekowane
Nie wyciskamy krost z trescia ropna
Wyciskac staramy sie jak najdelikatniej bez pozostawienia rany


krok 1 zmycie makijazu plynem micelarnym badz mleczkiem ( osobiscie uzywam  plyn micelarny z ziaji na bazie oliwy z oliwek)

krok 2 umycie twarzy ciepla woda z mydlem siarkowym lub ulubiona pianka badz zelem do mycia twarzy
krok 3 nastepnie  masuj twarz 3 minuty peelingiem odpowiednim do twojego typu skory
krok 4 zrob parowke z wrzacej  wody i 2 torebek rumianku pochyl sie nad miska zarzuc na glowe recznik i posiedz tak do czasu ile wytrzymasz minimum 5 min  
krok5 zdezynfekuj rece plynem do dezynfekcji lub naloz lateksowe rekawiczki i rowniez je zdezynfekuj( plyny do dezynfekcji mozemy znalezc np w rosmannie carex koszt ok 10zl )
krok 6 przystepujemy do wyciskani stara…

Dietetyczne sniadania/ Dietary Breakfast

Heeloo dzis menu sniadaniowe dla tych ktorzy chcieli by schudnac ale i nie tylko lubie zdrowe sniadania .Jestem osoba ktora wierzy w to ze nie trzeba sie glodzic aby schudnac ale nie tylko schudnac zeby nie przytyc i utrzymac wage mozemy pysznie jesc . Mam pare propozycji dla was na lekkie i pyszne sniadania :

1. kawa z mlekiem lub bez ,pelnoziarnista bulka lekko posmarowana maslem prawdziwym badz zwykla margaryna do chleba, ulubione warzywo (np pomidor,pare plasterkow ogorka badz zielona salata lisciasta) 2 cienkie plasterki szynki drobiowej maly banan lub inny owoc  szklanka wody niegazowanej

ok. 350 kcal

2.kawa z mlekiem lub bez, kromka chleba razowego  z maslem , wedlina papryka i plasterkiem pomidora pol szklanki mleka i 3 lyzki platkow musli badz zwyklach kukurydzianych (ja uwielbiam platki fitness jogurtowe)szklanka wody niegazowanej

ok.400 kcal

3.kawa z mlekiem lub bez , 10 dag a bialego chudego sera  z lyzeczka smietany ze szczypiorkiem lub rzodkiewka przyprawione sola i pie…