Przejdź do głównej zawartości

Eliksir pieknosci czyli koktajl ze szpinakiem na piekna cere.

Dzis mam dla was pyszny i prosty koktajl , ktory sprawia ze nasza skora pieknieje jak za pociagnieciem czarodziejskiej rozdzki. Nie, to nie bajka moji kochani, Skladniki jakie znajduja sie w tym koktajlu maja mnostwo witamin i mineralow. Witamina C rozjasnia, upieksza i ujedrnia nam skore a potas i magnez  poprawiaja nam samopoczucie i stajemy sie szczesliwsze. Za to blonnik zawarty w szpinaku przyspiesza nam przemiane materii .Moglabym wymieniac i wymieniac . Wazne abysmy regularnie przynajmniej 3 razy w tygodniu spozywaly 1 szklanke tego dobroczynnego koktajlu.

Skladniki dla dwoch osob
2 garscie swiezego szpinaku
2 figi 
1 gruszka
banan
lyzka miodu
lyzeczka cytryny
pol szklanki mleka sojowego 

Szpinak dobrze myjemy . Wrzucamy do blendera . Figi , banana i gruszke obieramy ze skorki . Wrzucamy do blendera wraz z pozostalymi skladnikami. Wszystko razem blendujemy. Przelewamy do szklanek i delektujemy sie smakiem pysznego koktajlu. Smacznego!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs