Przejdź do głównej zawartości

Jogurtowy śmietanowiec bez laktozy

  
Składniki na krem
 500 ml jogurtu sojowego naturalnego bądź o smaku kokosowym ja użyłam Alpro 
*w wersji z laktozą można użyć zwykłego jogurtu naturalnego*
250 ml wegańskiej śmietanki do ubijania
* w wersji z laktozą można użyć śmietanki 36 *
7 łyżek cukru pudru
4 krople aromatu waniliowego
łyżka soku z cytryny 
200 g jagód mogą być mrożone
żelatyna 2 łyżki lub 3 łyżeczki agaru 
 Składniki na biszkopt 
3 jajka, 2 łyżki mąki pszennej , 2 łyżki mąki ziemniaczanej , 3 łyżki cukru pudru ,8 g cukru waniliowego 
ponadto masło do posmarowania tortownicy i 3 łyżki dżemu z jagód bądź jeżyn 
Najpierw robie biszkopt oddzielam żółtka od białek , ubijam białka ze szczyptą soli do ubitych białek dodaje żółtka miksuje następnie wsypuje mąkę pszenna lekko miksuje na najniższych obrotach , dodaje mąkę ziemniaczaną cukier i cukier waniliowy miksuje na najniższych obrotach . Masę wylewam na tortownice posmarowana masłem lub wyłożoną papierem do pieczenia . Piekę 25 do 30  min w 175 stopniach .Funkcja góra dół.Będzie płaski ale taki ma być 
Gdy wyjmiemy biszkopt .Robimy krem ubijamy śmietankę dodajemy jogurt cukier,sok z cytryny aromat.Miksujemy. Następny etap w ciepłej wodzie tylko nie wrzącej około łyżki rozpuszczamy 2 łyżki żelatyny  lub agaru dodajemy do masy dobrze miksujemy. Dodajemy jagody i mieszamy łyżką. Biszkopt smarujemy dżemem. Na to wylewamy masę i wkładamy do lodówki na około 2 godziny. Po czym ciasto musi leżeć w lodówce ale po 2 godz jest gotowe do spożycia. Smacznego !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs