Przejdź do głównej zawartości

Ulubione buty na lato

Hello kochani wlasnie wstalam . Dzisiaj przedstawie wam moje buty na lato. Powiem wam szczerze ze u mnie jest ciezko zawsze z butami bo trudno mi znalezc idealnie wygodne i idealnie wysokie. Nie nosze butow na plaskiej podeszwie poniewaz nie lubie a chce sylwetke wydluzyc gdyz jestem niska .
Pierwsze to nowy zakup z Humanica bardzo wygodne i mega mi sie spodobaly wiec postanowilam je kupic .Kosztowaly mnie one 50 euro czyli ok . 200 zl



Kolejne to butki rowniez z Humanica kupione niedawno mieciutkie i naprawde wygodne mimo ze sa dosc wysokie.Cena bylam rowniez troche wysoka bo przed promocja 400 zl ale udalo mi sie je kupic troche taniej bo za 250 wiec uwazam dobry zakup butow ze skory .

Trzecie i kupione rok temu w Reno w Niemczech za jedyne 15 euro przecenione z 50 wiec mega okazja . Rowniez moje ulubione . Wygodne na koturnie. Koloroweee

Czwarte to brazowe sandalki z Lasockiego skorzane kupione rok temu za 140 zl.Troche sie poobdzieraly z przodu a szkoda bo sa mega wygodne ale bede w nich jeszcze chodzic poniewaz bardzo je lubie.
Kolejne szpilki z Jumex za 80 zl .

ostatnie jedyne plaskie buty to japonki z new yorkera za 3 euro czyli 12 zl . Np na plaze idealne



Tak sie przedstawia moja ulubiona gromadka butow a wy jakie buty lubicie najbardziej macie jakies swoje ulubione

                                            ?

Komentarze

IN & OUT pisze…
bardzo ladne buty,ja latem mykam w japonkach zazwyczaj ,bo na wysokich obcasach niestety nogi mi bardzo puchna
http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/mini.html
Unknown pisze…
Ja też jestem niewysoką osóbką, więc uwielbiam buty na wysokim obcasie. Bardzo lubię taż na koturnach bo są wygodne:) Twoje propozycje bardzo mi przypadły do gustu, podobają mi się :)
Pozdrawiam :))

http://fashionbymegii.blogspot.de/
Lilly Marlenne pisze…
te pierwsze buty! te z Humanica - super są!
PaulinowyBlog pisze…
szpilki jumex mega! strasznie mi się takie podobają <3
lamodalena pisze…
no kochana, masz w czym chodzić!!! to teraz tylko musi być dużo słoneczka:)))

http://lamodalena.blogspot.com/
madziiulka pisze…
Pierwsze i trzecie przypadły mi bardzo do gustu!!!:) są mega
Unknown pisze…
Ja kocham wszystkie buty :)
Agata Tomalla pisze…
36? ale masz malutką nóżke! te kolorowe koturny sa mega!
śliczne buty, ja lubię śmigać w sandałkach na płaskim ♥

http://delavie-paula.blogspot.com/
ja uwielbiam nosić sandałki na płaskiej podeszwie :) hehe nie jestem mistrzynią w chodzeniu na obcasach :) kolorowe koturny są genialne :)

z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)
Rasz pisze…
nr 2 dla mnie idealne <3 super wszytskie <3
CONFASSION pisze…
2 są rewelacyjne!

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs