Przejdź do głównej zawartości

Ulubione buty na lato

Hello kochani wlasnie wstalam . Dzisiaj przedstawie wam moje buty na lato. Powiem wam szczerze ze u mnie jest ciezko zawsze z butami bo trudno mi znalezc idealnie wygodne i idealnie wysokie. Nie nosze butow na plaskiej podeszwie poniewaz nie lubie a chce sylwetke wydluzyc gdyz jestem niska .
Pierwsze to nowy zakup z Humanica bardzo wygodne i mega mi sie spodobaly wiec postanowilam je kupic .Kosztowaly mnie one 50 euro czyli ok . 200 zl



Kolejne to butki rowniez z Humanica kupione niedawno mieciutkie i naprawde wygodne mimo ze sa dosc wysokie.Cena bylam rowniez troche wysoka bo przed promocja 400 zl ale udalo mi sie je kupic troche taniej bo za 250 wiec uwazam dobry zakup butow ze skory .

Trzecie i kupione rok temu w Reno w Niemczech za jedyne 15 euro przecenione z 50 wiec mega okazja . Rowniez moje ulubione . Wygodne na koturnie. Koloroweee

Czwarte to brazowe sandalki z Lasockiego skorzane kupione rok temu za 140 zl.Troche sie poobdzieraly z przodu a szkoda bo sa mega wygodne ale bede w nich jeszcze chodzic poniewaz bardzo je lubie.
Kolejne szpilki z Jumex za 80 zl .

ostatnie jedyne plaskie buty to japonki z new yorkera za 3 euro czyli 12 zl . Np na plaze idealne



Tak sie przedstawia moja ulubiona gromadka butow a wy jakie buty lubicie najbardziej macie jakies swoje ulubione

                                            ?

13 komentarzy

Popularne posty z tego bloga

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam .


Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!! https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs

Samodzielne oczyszczanie twarzy jak to zrobic prosto i skutecznie bez wizyty u kosmetyczki ?

Witajcie moji kochani troszke was ostatnio zaniedbalam . Dzis bedzie post na temat dokladnego oczyszczenia twarzy  z zaskornikow .
Moji drodzy 3 proste zasady
Dokladna dezynfekcja rak  lub gumowe rekawiczki rowniez zdezynfekowane
Nie wyciskamy krost z trescia ropna
Wyciskac staramy sie jak najdelikatniej bez pozostawienia rany


krok 1 zmycie makijazu plynem micelarnym badz mleczkiem ( osobiscie uzywam  plyn micelarny z ziaji na bazie oliwy z oliwek)

krok 2 umycie twarzy ciepla woda z mydlem siarkowym lub ulubiona pianka badz zelem do mycia twarzy
krok 3 nastepnie  masuj twarz 3 minuty peelingiem odpowiednim do twojego typu skory
krok 4 zrob parowke z wrzacej  wody i 2 torebek rumianku pochyl sie nad miska zarzuc na glowe recznik i posiedz tak do czasu ile wytrzymasz minimum 5 min  
krok5 zdezynfekuj rece plynem do dezynfekcji lub naloz lateksowe rekawiczki i rowniez je zdezynfekuj( plyny do dezynfekcji mozemy znalezc np w rosmannie carex koszt ok 10zl )
krok 6 przystepujemy do wyciskani stara…

4 dosc dobre podklady kryjace

Hejka dziewczyny ! Dzis przedstawie wam 4 dosc dobre podklady kryjace . Narazie jedyne ktore lubie a testowalam ich dosc spora ilosc.Moze zaczne od ceny i najtanszego podkladu

1. Bedzie to Maybelline affinitone- pewnie wiekszosc was go zna ale musze o nim jeszcze raz napisac bo jest genialny i jak na taki dobry podklad to ma nawet dobra cene. Moze nie jest silnie kryjacy bardziej polecalabym go dla osob z mniejszymi pojedynczymi wypryskami. Ma fajna konsystecje taka bardziej lejista ale super rozprowadza sie na skorze .Ma dosc spora game kolorystyczna a jego cena wynosi od 15 do 30 zl w zaleznosci czy jest promocja w drogerii. Mozna go zdobyc bardzo latwo .Wiec warto wyprobowac.
2.Nastepny to podklad kryjacy z Pharmaceris- Dobry kryjacy podklad o lekkiej konsystencji, latwo sie z nim pracuje na skorze. Nie robi plam ani smug. Dosc dlugo trzyma sie na skorze. Nie zauwazylam aby uwidacznial skorki.Cenowo jest przystepny mozna go dostac w aptece za okolo 40 zl. Troche podobny jest do Vi…