Przejdź do głównej zawartości

1 raz w tygodniu spa dla urody

hej kochani urzadzacie sobie czasem takie domowe spa dla urody . Ja bardzo lubie takie rzeczy.Zaparzam sobie wtedy zielona herbate ktora jest bardzo zdrowa i korzysnie wplywa na cere.
Na twarz nakladam sobie wtedy 3 maski kolejno . Najpierw maska z peelingiem enzymatycznym dla cer wrazliwych, polecam z bielendy maja ekstra maseczki  .Zmywa sie ja po 10 min.








 

Po zmyciu peelingu kolejna rzecza jest maska oczyszczajaca i tu najczesciej jaka uzywam to z ziaji z szara glinka  uwielbiam ta maske pieknie wygladza oczyszcza . Jest genialna . Trzymam ja okolo 15 min na twarzy po czym zmywam gabeczka do twarzy i letnia woda.



 Ostatnia maska to rowniez maska z ziaji z zolta glinka anty stres ahh uwielbiam zapach tej maski. Twarz po tej masce jest pieknie rozjasniona i promienna.Dziala lagodzaco Trzymam ja okolo 20 min . Zmywam.

 Nastepnie do wanny nalewam ulubiony olejek albo wsypuje sol z morza martwego . I relaksuje sie tak przez 20 min. Sol ma dzialanie odmladzajace i rowniez dobre jest dla cery tradzikowej. Kupuje taka sol w Rossmanie za okolo 12 zl.Po kapieli konieczny balsam nawilzajacy i czuje sie jak nowo narodzona.


A wy jakich maseczek uzywacie

Komentarze

Agata Tomalla pisze…
Taki czas to najlepszy moment w każdym tygodniu ;)
Lilly Marlenne pisze…
te maseczki z Ziaji miałam i miewam nadal od czasu do czasu :) lubię je bardzo, sprawdzają się :) Bielendowych maseczek nie znam, ale mam nadzieję, że wkrótce poznam ;)
Oj tak sama robię sobie takie spa raz,albo dwa razy w tygodniu :)
Pozdrawiam
Anonimowy pisze…
It improve fertility and helps to ensure healthy semen.
This verse speaks directly about our Lord's desire to heal us and to keep us from true harm.
Also the fuel consumption dropped to an average of
12.

My web site ... niwali testoboost
UniqueMrandMrs pisze…
Pozdrawiamy ! Zapraszamy do Nas.. Konkurs... !!
Raz w tygodniu spa dla urody - jestem na TAK ;)
Ja maseczki wykonuję sobie sama w domu :)
Dodaję do obserwowanych ;)

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs